Prijavo prejme pooblaščena oseba v Skupini PS, ki oceni verjetnost obstoja kršitve in njene razsežnosti. V primeru, da pooblaščena oseba oceni, da prijava ni dovolj konkretna, jasna oziroma je nepopolna in je zato ni mogoče obravnavati, se lahko prijavitelja pozove na dopolnitev. Če je prijava anonimna in se izkaže kot nepopolna za obravnavo ter prijavitelja ni mogoče pozvati na dopolnitev, se taka prijava ne obravnava. Prijavo, ki je dovolj konkretna in jasna glede očitanih kršitev, obravnava komisija za prijave.
Prijavitelju je zagotovljena anonimnost in zaščita pred povračilnimi ukrepi. Če pa želi prijavitelj prejeti povratne informacije glede podane prijave, lahko v prijavi navede svoje kontaktne podatke. Pri anonimnih prijavah, ki jih podate prek spletnega obrazca, sistem ne pozna vaše identitete in ne beleži IP-naslova prijavitelja, časovnega žiga in ne uporablja piškotkov. Prijaviteljem, ki želijo ostati anonimni, ni treba vpisati njihovih osebnih podatkov. V tem primeru opozarjamo, da prijavljenega primera zaradi morebitnega pomanjkanja preverljivih ali dodatnih informacij ne bo mogoče celostno obravnavati.
Skupina PS ima vzpostavljene ustrezne ukrepe zaščite in podpore za zaščito dobrovernih prijaviteljev in drugih oseb, ki pomagajo ali so povezane s prijavitelji, prav tako lahko prijavitelj prijavi morebitne povračilne ukrepe, ki jih bo Skupina PS tudi ustrezno obravnavala.
Za namene preiskave naznanjenih kršitev družba zbira in obdeluje osebne podatke prijavitelja (če jih prijavitelj navede) ter osebne podatke drugih udeležencev očitanih ravnanj na podlagi osebne privolitve v skladu s členom 6(1)(a) Splošne uredbe o varstvu podatkov (Uredba GDPR). Upravljavec posredovanih osebnih podatkov je Pošta Slovenije d. o. o., Slomškov trg 10, 2000 Maribor. Za potrebe obravnave prijave imajo pravico do dostopa, obdelave in uporabe osebnih in drugih podatkov, ki so povezani s prijavo, samo pooblaščene osebe v Skupini PS. Osebni podatki posameznikov iz prijav se obdelujejo in hranijo v registru prejetih prijav, dokler je to nujno potrebno za izvajanje zakonitega interesa obravnavanja prijav in ukrepanja na podlagi obravnav, kar pomeni za obdobje petih let od zaključka postopka obravnavanja prijave. Rok hrambe dokumentacije se podaljša, če je v zvezi s posamezno prijavo v teku interni disciplinski ali delovni postopek ali postopek v zvezi s sklepanjem pravnega posla ali sodni, upravni ali drugi postopek, in sicer za čas trajanja takega postopka. Posredovani osebni podatki se ne prenašajo v tretje države ali posredujejo mednarodnim organizacijam. Osebni podatki iz prijave se posredujejo uradnim organom le v primeru, da uradni organ poda utemeljeno zahtevo.
Posameznik lahko vloži zahtevo za dostop do osebnih podatkov, zahtevo za popravek ali izbris osebnih podatkov ali omejitev. Prav tako lahko posameznik vloži ugovor na obdelavo podatkov oz. ima pravico do prenosljivosti podatkov. Pravice so omejene na lastne osebne podatke, zahtevo pa vloži pri osebi, pooblaščeni za varstvo podatkov.
Kontakti osebe, pooblaščene za varstvo podatkov:
- naslov: Pooblaščena oseba za varstvo podatkov, Pošta Slovenije d. o. o., Slomškov trg 10, 2500 Maribor,
- elektronska pošta: dpo@posta.si.
Pritožba se lahko pošlje tudi Informacijskemu pooblaščencu (naslov: Dunajska 22, 1000 Ljubljana, e-naslov: gp.ip@ip-rs.si, telefon: 01 230 97 30, spletna stran: www.ip-rs.si.